 |
Prototyp tančíku AH-IV-R přestavěný do podoby AH-IV-Hb. Hlavním rozeznávacím znakem od sériových vozidel jsou nýtované spoje korby. |
 |
Devátý sériový tančík při zkušební jízdě. Číselné označení na boku korby je pouze pro firemní účely a před expedicí bylo odstraněno. |
|
|
|
|
 |
Sériový tančík před expedicí do Etiopie. Znak na pravé straně věžičky je cenzorem překrytý. |
 |
Sériový tančík před expedicí do Etiopie. Znaky a evidenční čísla jsou cenzorem překryta. Je patrné, že levá strana věžičky je bez označení. |
|
|
|
|
 |
Znak se svatým Jiřím na boční straně věžičky v plné kráse. |
 |
Tančík na fotografii z 80. let. V pozdějším období byl zank se svatým Jiřím zřejmě doplněn i na levou stranu věžičky. |
|
|
|
|